New York gör mig lycklig

Jag åker in till City minst en gång varje helg, helst både lördag och söndag om jag får bestämma. Lördagen var en helt fantastisk dag och stackars kameran låg helt bortglömd längst ner i väskan större delen av dagen för att jag hade så roligt.  Därför kan det här bli ett litet snurrigt och osammanhängande inlägg men sånt kan vara kul ibland också, eller hur? Som jag alltid skriver är jag fortfarande så öveväldigad av att bo här.. Så lycklig över att slippa småstadslivet och allt det obehagliga det innebär (ni som vet, ni vet...;)) Att bo i en småstad gör mig yr, obekväm och jag får en känsla av att jag hela tiden ska ramla och göra bort mig. Älskar storstäder och älskar New York, alla är välkomna och jag har aldrig känt mig mer stabil än när jag går på New Yorks gator. Nu tillbaka till min lördag, häng med!
Hängde med Malin och Tilda, så gosiga människor som jag absolut kommer träffa igen!
 Vi började dagen med lite dricka på starbucks på grund av att vi inte ville drunkna i vårt eget svett...
Försökte ta en bild på mig och empire state building, gick så där bra...
 Tog även kort med Frihetsgudinnan, så coolt att få stå så nära ju!!!!
 
(obs skämt för er som inte förstod)
 Mot slutet av dagen var vi trötta på att gå och att svettas så vi bestämde oss för att ha picknick i Bryant Park. Så himla bra grej att ha en park mitt på centrala Manhattan, älskar det <3
Det här är min nya favoritdricka för er som undrar och sen åt jag även lite melon och en chokladmuffins men den va för ful för att visa för er, dock otroligt god.
Sen begav vi oss hem igen...På söndagen var det central park som stod på schemat för mig men det visar jag er en annan dag. Ha det bra så länge!











Kom ihåg mig?
Au Pair, New York