IMORGON LÄMNAR JAG SVERIGE

Sista dagarna här hemma har varit lite extra känslosamma och pirriga. Jag har sagt hejdå till de flesta och nu är det "bara" mamma, lillasyster och mina bästa vänner kvar. Precis som alla andra blivande au pairer så har jag tänkt "Varför gör jag det här?" Jag gör ju bara folk ledsna. Men vissa stunder blir jag mer övertygad än någonsin över att åka till andra sidan atlanten, än en gång behöver jag komma bort ett tag. Från den här tråkiga staden och jag behöver klara mig på egen hand.
 
Efter mitt sista samtal med värdfamiljen igår blev jag så himla glad, jag är så lyckligt lottad och än så länge känns det som att vi verkligen är en perfekt matchning. Dem är jordnära, omtänksamma och mysiga. Det är alltid lite kaos när jag skypar med barnen. Treåringen gillar att leka kattunge och femåringen pratar ut om hur orättvisst det är att han behöver gå i skolan 5 dagar längre än sin lillebror som redan har fått sommarlov. Vi ska ha så roligt ihop. Jag, E och L <3
 


Kristina Thoma Bengtsson    •     •  

Hoppas du får det bra i New york och att familjen du ska tilll är så bra som du tror.
Du är ung och då ska man ut på äventyr.
Ha det riktigt kul.
Kram Kristina

Kristina Thoma Bengtsson    •     •  

Hoppas allt blir bra för dig i New York och att familjen sådan som du hoppats på.
Man ska ut på äventyr när man är ung.
Ha det riktigt kul nu.
Kram Kristina










Kom ihåg mig?
Au Pair, New York