Uppdatering från flygplatsen

 Heej, nu är jag äntligen på flygplatsen. Incheckning och säkerhetskontroll är klart och nu väntar jag bara på att flyget ska åka vid 13.30 ungefär. Det har varit många hårda kramar och blöta kinder de senaste timmarna men nu är alla hejdå äntligen gjorda. Jag byter flyg i Stockholm på Arlanda och när jag kommer dit ska jag även träffa mina nya au pair kompisar vilket ska bli så otroligt skönt. Vi har haft en gruppchatt i flera månader nu och ska bli så kul att äntligen få träffas i verkligeheten. Vi har stöttat, peppat och frågat varandra och så skönt att ha några att vända sig till när något är lite oklart.
 
Jag har även haft med mig kameran hela dagen och spelar in en vlogg som jag hoppas kunna redigera och ladda upp så fort som möjligt. Ska bli kul att visa er hur den här dagen har varit. Sen vill jag även bara passa på att tacka för alla fina ord jag fått av alla er, tack för ortroligt stöd det betyder jättemycket ska ni veta. Vi har även blivit 200 stycken som tittar in här nästan varje dag nu, så kul att så många vill läsa och följa min resa. Nu ska jag gå och hitta min gate, kram på er!
 
 


Sara    •     •  

Hej! Jag har några frågor som du gärna får svara på då jag ska åka iväg till USA som aupair om en månad och är supernervös! Först undrar jag hur du fick kontakt med de andra aupairerna du skrev om? Vilken argentur åker du med? Har du något bra tips att dela med dig av så uppskattas det mycket haha!

Svar: Hej!Jag svarade i ett inlägg, som du hittar via länken nedan, kram på dig!

http://feliciamattssons.blogg.se/2016/august/1-fraga-1-svar.html
Felicia Mattsson










Kom ihåg mig?
Au Pair, New York