Allt snurrar och jag har svårt att sova

Det är lite för mycket som händer just nu. Jag hatar att ha för mycket att göra och just nu ligger jag på gränsen. Det enda jag har i huvudet är visumansökan, inbetalningar och pass. Allt snurrar och gör att jag varken kan sova eller vara vaken. Jag vill bara att allt ska vara klart nu. Vill bara vara i New York med lille L och E, inte behöva fixa massa saker. 
 
Men min checklista blir bara kortare och kortare för varje dag och jag hoppas verkligen att det kommer vara värt vartenda inskickat papper när jag väl är på plats. Jag är fortfarande inte ett dugg rädd över att vara borta så länge men det börjar pirra lite i magen. Snart kommer jag L och E, snart kommer jag!
 


Emma    •     •   http://emmamii.blogg.se

Mysigt!!! Kram från Italien! :-) Emma










Kom ihåg mig?
Au Pair, New York