Kaoset har tagit en paus

Det är fortfarande mycket kvar att göra. Många papper kvar att skicka in. Många besök på diverse ställen kvar. Många saker som ska bli godkända. Jag checkar av något nytt varje dag och det kaos jag kände för några dagar sen har börjat lägga sig. 
 
Jag kan sova på nätterna och vaknar inte längre helt kallsvettig med bultande hjärta. Igår var första dagen på över flera månader jag kunde vara helt själv utan något annat ljud än mina andetag. Tidigare har jag ständigt haft hörlurar i öronen med musik eller podcast för att ständigt distahera mig själv från tankar som gör att jag blir helt snurrig av oro. Jag har verkligen förstått innerbörden av att man själv är sin värsta fiende. 
 
Jag är inte rädd för att åka utan rädd för att något  ska bli fel och gör så jag inte kan åka. Oavsett om allt går vägen och jag fullföljer mitt år eller om allt verkligen känns hemskt och jag åker hem redan efter två veckor så vill jag verkligen göra det här. Stå på egna ben och få göra något helt själv för en gångs skull. Jag behöver det här.
Vill även passa på att dela med mig av min extremt snygga frukost jag åt i morses. Smoothie i skål med müsli och hallon, mums!











Kom ihåg mig?
Au Pair, New York