Central Park

I söndags hängde jag i Central Park med tre tyska tjejer. Dels en av mina bästa vänner här borta, Klara men också två nya au pairer. Otroligt mysig dag och jag hoppas det blir en tradition, söndagar i Central Park, finns ju verkligen sämre ställen att spendera en söndag på.
På morgonen var jag så pepp att jag glömde kolla in i kameran tydligen?
 Jag mötte upp Klara och Kiara på tåget, ber om ursäkt för suddig bild men det är faktiskt supersvårt att ta bild när man är så pepp...
 
 Efter en fnittrig och mysig tågresa var vi äntligen framme, promenaden mot Central Park kunde äntligen börja!
 
 FRAMME, så himla fint <3
Här låg vi i över fyra timmar och bara hade det otroligt härligt. Vi läste böcker, åt massor av mat, spionerade på knasiga människor och sov lite.
 
 Klara är min personliga kartläsare, dagens tips skafffa er en personlig kartläsare, så smidigt!
 
 Tack & Hej för idag, vi hörs snart igen!


Marcus    •     •   http://macusjoutsen.blogg.se

Hej Hej vill bara säga du är grym bloggare den var så fin din blogg kolla gärna in min blogg

Svar: Tack!
Felicia Mattsson










Kom ihåg mig?
Au Pair, New York