Kaos och Krångel

Det har hänt så mycket sen jag senast uppdaterade bloggen. Det har varit otroligt mycket krångel med alla papper, några har blivit felaktigt ifyllda, några har varit ofullständiga och några har jag inte kunnat skicka in än på grund av ännu mer krångel. Det är så frustrerande när man jobbar det fortaste man kan och verkligen gör sitt yttersta för att allt ska vara korrekt och komma in i tid men ändå räcker det inte. Jag är både för långsam och det blir fel. Så jobbig känsla att hela tiden känna att man ligger efter trots att man jobbar det fortaste man kan. Men allt börjar lösa sig nu och jag börjar äntligen se slutet av dessa extremt kaotiska veckor. 
 
Dagarna har flygit iväg och idag är det bara 13 dagar kvar tills jag lämnar Sverige och flyger till New York. Vart tog dagarna vägen? Jag hoppas att allt löser sig snart för jag orkar inte gå runt med ständig hjärtklappning och ångest länge till. Men jag vet att så fort jag får krama E och L så kommer allt känns så värt det. Jag längtar så mycket och nu är det faktiskt inte långt kvar!!
 











Kom ihåg mig?
Au Pair, New York