PACKLISTA AU PAIR #1 HANDBAGAGE

Hej på er!
Nu är det dags för den första packningsvideon och i den här tar jag upp vad jag brukar ha med mig i mitt handbagage. För er som också ska åka som au pairer har jag även gjort en lista med alla viktiga dokument som ni måste ha med er. Om ni tycker att jag har glömt något är det bara att hojta till så uppdaterar jag listan!
Nästa packlista kommer inom kort, kram!
 
 
Allmänt
Plånbok
Kontanter i den valuta som finns i landet du ska till
Mobil
Mobilladdare 
PowerBank
Kamera
Laddare till kamera
Hörlurar
Bok
Nackkudde
Tom vattenflaska
Snacks
Varm tröja
 
Viktiga dokument
Kopia av flyguppgifter
Sista informationsbrevet från CC
Pass/Visum
DS2019
MyAuPair TravelKit
Svenskt och internationellt körkort
ERIKA Försäkring
Kontaktuppgifter till CC och familjen











Kom ihåg mig?
Au Pair, New York