Jag ser fram emot allt

Jag och min värdmamma mailar nästan varje dag nu. Varje kväll skriver jag ett mail och nästan varje morgon när jag vaknar har jag ett svar. Känns så bra det här. Det pirrar så mycket i magen när jag tänker på att om några månader har jag ett helt nytt liv. Ett liv i New York med en familj som verkligen känns som en drömfamilj.
 
 
Under våra skypesamtal så har jag och barnen redan hunnit knyta an lite. De vet lite mer om mig och jag vet lite mer om dem. Lille L som bara är tre år är så gullig och omtänksam. Under vårt senaste samtal hade han en klubba i munnen och sträckte fram den mot sin webcam så att jag också skulle kunna få smaka för att det var tydligen verkligen den bästa klubban han någonsin hade ätit. Medan stora E som är fem år är mer energisk och hittar hela tiden på nya saker att göra och är väldigt busig.
 
 
Jag ser så mycket fram emot att få umgås med barnen. Att få stoppa om lille L när han ska ta sin tupplur på eftermiddagen och hämta E efter skolan. Att få ligga och läsa böcker på kvällarna och att baka cupcakes som de tydligen älskar att göra. Jag ser fram emot att få hjälpa de med alla problem som uppstår. Jag vill åka nu!!
 


Tindra    •     •  

Ska bli kul att följa dig, lycka till!

Svar: Tack så mycket!!
Felicia Mattsson










Kom ihåg mig?
Au Pair, New York