Hej Stockholm

Jag befinner mig i Stockholm just nu. Ännu en grej på min checklista som aldrig tar slut ska checkas av, nämligen mitt visum! Jag ska på intervju på amerikanska ambassaden och är faktiskt lite nervös. För det första ska man ha med väldigt många superviktiga papper. Så himla rädd att glömma något. Sen kommer det antagligen bli en del kluriga frågor. Jag fattar att det bara är rutinfrågor och att de måste kolla så jag inte kommer utgöra något hot i USA men ändå. 
 
Älskar Stockholm och det här är antagligen sista gången jag kommer vara här innan jag lämnar Sverige. Jag hade imprincp inga lektioner den här veckan så jag passade på att stanna här enda tills på fredag. Förutom bara umgås med lilla pappa ska jag och han faktiskt kolla på en ny kamera till mig. En liten kamera som jag kan ta med överallt och ta bilder och även filma med, så ni kan följa med i min vardag när jag är där borta! 
 











Kom ihåg mig?
Au Pair, New York