Följ med på mitt äventyr som Au Pair

Jag heter Felicia Mattsson och kommer driva den här bloggen under hela mitt år som Au Pair i USA. Ni kommer förhoppningsvis få dagliga uppdateringar om vad jag gör på dagarna och jag ska även försöka filma en hel del så förbered er på mycket dagliga vloggar där ni kan följa med mig på allt som händer. Men eftersom det är ett tag kvar tills jag åker kommer det nu vara ganska glest mellan inläggen. Men ni kommer få följa med på alla förbredelser så som packning, inköp av present till barnen och allt annat som jag måste ordna med innan avfärd. 

 

 

Jag kommer vara Au Pair i Pelham, New York som ligger 30 min utanför New York City. Det kommer snart ut ett enskilt inlägg med alla detaljer om hur jag hittade familjen osv. Mitt avresedatum är än så länge oklart med jag åker innan den första juli i alla fall. Hoppas att ni vill följa med mig på det här äventyret, om ni har frågor är det bara att lämna en kommentar!

 

 

 Kram på er så länge!



Hanna    •     •  

Hur många familjer matchade du med innan du hittade den "rätta"?










Kom ihåg mig?
Au Pair, New York